At the moment #4

Het is weer eens tijd voor een update! Ik heb alweer te lang niets van me laten horen. Inmiddels heb ik mijn propedeuse van de HBO opleiding Communicatie gehaald wat toch wel een enorm hoogtepunt voor mij is. Hoe het verder met mij gaat? Dat vertel ik graag aan de hand van een aantal leuke topics zoals ik die eerder beantwoord heb!

Listening ♡ – Sef – De Leven. Dit nummer kende ik al heel lang en ik had de videoclip regelmatig op TMF (!) voorbij zien komen. Onlangs hoorde ik het nummer ergens weer in een reclame op de radio voorbij komen wat mij het nummer deed opzoeken. Sinds dien luister ik het weer.

 

Watching ♡ – Temptation Island! Oh jawelllll, wat houd ik van dit soort televisie hahaha. Ik loop zelfs een aflevering voor op Nederland, omdat ik steeds via een VPN op de Belgische website de volgende aflevering kijk. Leuk feitje: vorig jaar zat ik met Haroon, deelnemer van afgelopen jaar, in de trein.Onze selfie is in deze blogpost terug te vinden.

Reading ♡ – Judas van Astrid Holleeder. Een heel aangrijpend verhaal over haar broer Willem Holleeder. Het is ook gewoon een echt gebeurd verhaal wat het nog heftiger maakt. Ik heb net de eerste 100 bladzijden gelezen, dus ik heb nog wel even te gaan voor dat het boek uit is.

Wearing ♡ – Door het zachte weer heb ik de hele dag een wit zomerhemdje aangehad met een spijkerjasje op een zwarte jeans. Op het moment dat ik dit schrijf, ben ik net terug van een lesje hiphop dat ik sinds september in Leeuwarden volg. Hierdoor heb ik maar een simpel zwart shirtje aan en mijn joggingbroek van de Zara.

Eating ♡ – Heel veel fruit! Soms heb ik van die periodes dat ik daar enorm behoefte aan heb. Hebben jullie dat ook? En dan heb ik ook nog zo’n gewoonte de laatste tijd dat ik fruit door mijn avondeten heen gooi. Geen salade ofzo, neeee. Bijvoorbeeld deze zuurkool ovenschotel met banaan, ananas, gehakt, aardappelpuree en geraspte kaas van gewoon wat een studentje ’s avonds eet. Zó lekker! Of bananen pannekoekjes. Yummyyyy.

Drinking ♡ – Theeeeeee. Heel veel thee. Op dit moment drink ik vooral Lady Grey van het merk Twinings.

On my mind ♡ – Niet veel eigenlijk. Ik wilde gewoon weer bloggen en laten weten dat het goed met mij gaat aan de hand van leuke topics.

Hoe gaat het met jullie?

Liefs, José.

2 gedachtes over “At the moment #4

Geef een reactie

