Dat was dus september

header

Afgelopen maand is het studentenleven weer begonnen, waardoor ik weer veel meemaakte: zo stapte ik bijvoorbeeld in de verkeerde trein in Duitsland, waardoor ik in plaats van Duitsland uit, Duitsland juist verder in ging. Verder deed ik veel met huisgenoten en at weer lekkere dingen. Kijk je mee?

1

De maand begon ik meteen goed in Club Red met klasgenoten en de Partysquad. Wat was dit een leuke avond!

Eerste les contentstrategy.

2

Ontbijtje bij Bar Celona in Gütersloh, nom nom nom.

Onderweg naar huis! Hier ging het helaas mis. Ik moest dus die trein richting Emden hebben en stond dus op het goede spoor. Heel jammer dan ook dat er een verkeerde trein aankwam waar ik uiteraard in ben gestapt. Echt, dit wil niemand meemaken, haha. Ik had totaal geen idee waar ik heen ging, had geen internet, en de trein stopte pas weer een uur later. Vervelende bijkomstigheid was ook nog dat het al avond was en dat ik hier door midden in de nacht in Nijmegen aankwam, waar er geen treinen meer naar Deventer reden en mijn vader mij daar dus op moest halen (lees: 1 uur rijden). Eindstand: Ik heb 7 uur over een treinreis gedaan terwijl ik daar normaal 2 uur over doe.

3

Deze vier foto’s zijn allemaal op dezelfde dag genomen: het was echt een heerlijke zomerdag! Eerst ben ik met klasgenoten op een terrasje gaan zitten, en later die middag ben ik nog een keer met huisgenoten op een terrasje gaan zitten. ’s Avonds waren Martine en ik uitgenodigd voor de Leip! barbecue, hier was ook een photobooth en gratis frozen yoghurt. Zó lekker! Aansluitend begon Leip! Cinema, wat onderdeel is van de introductieweek in Leeuwarden. De film Now You See Me draaide en het was echt een leuke film.

4

Lesje fotografie.

Nieuw oogschaduw palette van Too Faced! I loooooooooove this one.

5

Deze pasta met spinazie, spekjes en kruidenroomkaas ziet er dus vet lekker uit, maar dat was hij niet!! Ik had er per ongeluk te veel spek in gedaan. :((

Nieuw shirtje van de Zara! Ik had hem gezien bij Lilia, en besloot dat ik deze ook echt moest hebben.

6

Avondje Netflixen met huisgenootjes, vooraf hadden we lekker buiten gegeten bij de snackbar in onze straat.

Op het balkon marketingcommunicatie leren.

7

Cocktails drinken met Marius bij Mango in Leeuwarden. Iedere maandagavond hebben ze daar een 50% korting actie voor studenten, echt ideaal.

De dag erna ging ik lekker met Marius uit eten bij El Popo in Deventer, hij had nog een VVV diner bon dus dat kwam goed uit!

8

Lekker studentikoos mijn lamp plakken met duct tape.

Foto van de outfit die ik aanhad naar de verjaardag van mijn oma!

9

Wij wonen met 7 meiden in een studentenhuis, dus eens in de zoveel tijd moet er weer een voorraad wc papier gehaald worden. Dit was echt een ware struggle om alles mee te krijgen op de fiets, haha.

Pannenkoeken bakken met een huisgenootje!

In oktober ga ik naar China met 40 anderen van mijn hogeschool. Als je mij volgt zul je hier sowieso nog foto’s van langs zien komen. 😀

Liefs, José

7 gedachtes over “Dat was dus september

Geef een reactie

