3x leuke truien van Esprit

espritcollage4

De herfst is in aantocht en dat betekent dat we weer meerdere kledingitems tegelijk aan kunnen trekken om lekker warm te blijven. Een item wat gemakkelijk te combineren is, is de trui. En laat dat nou net mijn favoriete item zijn.

Op de site van Esprit kwam ik een aantal hele leuke truien tegen, die ik graag zou willen toevoegen aan mijn garderobe.

espritcollage

Deze grofgebreide trui bijvoorbeeld. Echt zo’n kleur die je bijna overal mee combineren. Het model draagt een blouse onder de trui wat ik zelf ook zo zou dragen. Nog een fijne bijkomstigheid: deze trui scoor je in de sale! Voor €39,99 is die van jou.

espritcollage2

Dit mooie witte truitje ziet er vrij netjes uit waardoor je hem op vele gelegenheden aan zou kunnen trekken. Ik denk dat hij met een statement ketting en een rokje heel chic kan staan. Ook dit item is in de sale, hij kost nu maar €19,99.

espritcollage3

De off-shoulder trui vind ik ook echt een mooie eye-catcher. Zelf heb ik er nog geen in bezit maar zou er graag eentje willen aanschaffen. Deze leuke trui is met €49,99 de prijzigste uit dit lijstje.

Houden jullie ook zo van truien? En welke is jouw favoriet?

Liefs, José.

Een gedachte over “3x leuke truien van Esprit

Geef een reactie

