Outfit: de haltertop

aIMG_2693

Een item wat ik al ruim vorig jaar op het oog had, maar deze zomer pas kocht is de haltertop. Waarom ik hem niet eerder gekocht heb vraag ik mij ook nog steeds af, want wat is dit ding leuk! Ik kocht hem bij Zeeno in Gütersloh, Duitsland voor ongeveer €15. Sowieso bestaat mijn halve garderobe uit items die uit Duitsland komen, op de een of andere manier neem ik wanneer ik bij mijn vriend ben veel meer de tijd om rustig rond te kijken in winkels en boutiques. Mijn vriend is trouwens Duits voor als jullie het nog niet wisten, haha. Klinkt als een lange afstandsrelatie he? Zo is het gelukkig niet. 🙂

aIMG_2687

Zeker nu het de komende dagen nog van dat heerlijke nazomer weer wordt (26 graden!) komt zo’n haltertopje nog van pas. Ik kijk er nu al weer naar uit om hem te mogen dragen, zeker ook omdat hij totaal niet strak zit.

Haltertop – Vintage Dressing, €15,-
Shortje – Cars, prijs onbekend
All Stars – Converse, €59,95
Zilveren ring – Buddha to Buddha, €80,-
Zilveren ketting – Dit was een cadeau.

De foto’s zijn gemaakt bij de kazematten in Luxemburg, dat zijn oude ondergrondse gangen die onder de hoofdstad door lopen en nog helemaal intact zijn. Mooi om een keer te zien!

Hebben jullie ook een haltertop in je garderobe hangen?

Liefs, José.

9 gedachtes over “Outfit: de haltertop

Geef een reactie

