Hoe mijn zomervakantie eruit zag

Joeee, daar ben ik weer! Wat een opluchting om eindelijk weer eens de tijd en rust gevonden te hebben om de radiostilte op mijn blog te kunnen onderbreken. Dit stukje typ ik nu heeeerlijk relaxed vanuit mijn eigen fijne studentenpaleisje. Afgelopen vakantie heb ik het een en ander veranderd in mijn kamer waardoor deze plek nog meer thuis is gaan voelen. Alhoewel het al als een thuis voelde, ontbrak er toch nog veel sfeer in mijn kamer. Zelf ben ik erg blij met het resultaat en deze week wil ik nog foto’s gaan maken van hoe het is geworden voor op mijn blog.

WhatsApp Image 2016-08-30 at 21.09.58

Gisteren begon de studie start week weer in Leeuwarden, en ben ik samen met twee huisgenoten wezen stappen. Dave Roelvink kwam draaien in bar Bascule en ik kan je vertellen dat hij er goeeeed uit ziet. 😀

Wat ik verder deze vakantie heb gedaan? Veeel werken en ik ben twee keer op vakantie geweest waarvan ik de kiekjes hieronder graag met jullie deel. De eerste drie foto’s zijn gemaakt in Salou, Spanje. Hier was ik een weekje met vriendinnen. De rest van de foto’s zijn gemaakt in Luxemburg, waar ik met mijn ouders een weekje vertoefde.

aIMG-20160731-WA0010 IMG-20160730-WA0003 IMG-20160731-WA0009

IMG_2552 IMG_2619 IMG_2577

Hoe zag jouw zomervakantie eruit?

Liefs, José.

Geef een reactie

