Nieuwe schoenen van de H&M

IMG_2344a

Joeeee, maak kennis met mijn nieuwe liefde! Deze nep-suède schoenen van de H&M. Stiekem heb ik ze al een tijdje (sinds begin maart), maar ik vond ze toch het delen waard!

IMG_2341a

Deze bad-boys (zo noem ik ze maar even voor het gemak) kosten maar 35 euro, en ze lopen heeeeeerlijk. Je kan er prima een hele dag op lopen. Ook doen ze me een beetje denken aan de Jeffrey Campbell Lita’s van een paar jaar terug, alleen zijn deze iets minder hoog.

IMG_2340a

Wat vinden jullie van deze schoenen?

Liefs José.

3 gedachtes over “Nieuwe schoenen van de H&M

Geef een reactie

