Dat was dus maart

PicMonkey Collage

Jooeee, tijd om mijn maandelijkse dagboekje te delen! Deze maand zat ik in de trein met Haroon van Temptation Island, ben ik gezakt voor mijn auto theorie en heb ik een evenement georganiseerd. Kijk je mee?

1

De maand begon gelijk goed met een etentje met mijn gezin. Dit is de outfit die ik droeg. We gingen naar een all-you-can-eat wok restaurant, dus dat was ideaal.

Nieuwe schoenen kopen! Hier komt nog een artikel over. 😀

2

Begin deze maand heb ik voor een school opdracht een hardloop evenement georganiseerd. Met 100 extra deelnemers dan geschat (totaal aantal 450) en een optreden van Tim Tells, kan ik toch wel zeggen dat ik het een geslaagd evenement vind.

Samen koken met een paar huisgenoten! Iedereen at zijn eigen kliekje.

4

Huisavondje! Gezellig uiteten met de huisgenoten bij de Yserman en daarna een avondje stappen.

Vorige week donderdag zat ik in de trein, toen opeens Haroon van Temptation Island tegenover mij kwam zitten! Heeel toevallig.

5

Paasvuur bij mijn vriend in Duitsland. Ik had er niet veel van verwacht, maar het was uiteindelijk heel leuk! Er waren allemaal voedselkraampjes bij en trad een bandje op. Heel leuk georganiseerd, terwijl ik dat in mijn dorp niet gewend ben.

Event management leren in de trein naar huis, want jawel, de tentamenweken zijn helaas weer aangebroken… tijd gaat zó snel!! 😦

Hoe was jullie maand?

Liefs, José.

3 gedachtes over “Dat was dus maart

Geef een reactie

