Outfit + snapshots of Berlin

IMG_2180

Hi loves! Het is inmiddels al weer bijna vier weken geleden dat ik met mijn moeder naar het mooie Berlijn ben gegaan. Ik heb het al kort genoemd in mijn vorige artikel, maar er is meer! Ik heb veel foto’s gemaakt en die wil ik jullie natuurlijk niet onthouden.

a

Scarf – Primark, €8,-
Zwart basic hemdje – ONLY, €9,95
Witte trui – New Yorker, €19,95
Jacket – H&M, €50,-
Black jeans – H&M, €19,95
Sneakers – Nike Roshe Run, €90,-
Zilveren ring – Buddha to Buddha, €80,-
Zilveren ketting – Dit was een cadeau.

IMG_2130
M
et mijn moeder bij de Brandenburger Tor. Zij noemde dit de “paardjes”, haha.

IMG_2169
I
emand had bloemen bij het Holocaust monument neergelegd wat ik echt mooi vind.

IMG_2218 IMG_2265

IMG_2172 IMG_2255
A
parte muur, maar stiekem toch ook wel weer mooi.

aa IMG_2302
I
n de trein op de terugweg uiteraard ook nog Dunkin’ Donuts gehaald.

Vrijdag ochtend 26 februari om 06:18 was het dan eindelijk zover: samen met mijn moeder stapte ik in de trein naar Berlijn! Dit kreeg ik nog als cadeau van mijn havo diploma vorig jaar. Na ons gesetteld te hebben op onze gereserveerde stoelen met een bak koffie en thee kon de reis dan echt beginnen. Al gauw bleek dat wij onze stoelen moesten afstaan, aangezien we wél op de goede stoelnummers zaten, maar níet in de goede wagon. Typisch weer iets voor ons hoor, haha!

Dit weekend is echt voorbij gevlogen! Niks moest, alles mocht. We hadden geen plannen,we gingen gewoon doen wat op ons pad kwam en wat ons leuk leek. We zijn elke dag uit eten geweest, wat natuurlijk ook geen overbodige luxe was. We verbleven in het Mercure City West hotel, gelegen in Berlijn Spandau. Dit leek ver van het centrum, maar met de U-bahn kon je overal binnen een kwartier zijn.

Berlijn kan ik echt iedereen aanraden!

Liefs, José.

5 gedachtes over “Outfit + snapshots of Berlin

Geef een reactie

