Dat was dus februari

PicMonkey Collage

Ook al had februari dit jaar een extra dag, man man man, wat ging het weer snel voorbij! Een tripje naar Berlijn, een optreden van Jett Rebel en veel bezig met fotografie. Wat was het weer een leuke maand. 🙂 Kijk je mee?

1

Na het weekend ging ik weer met mijn koffertje op reis naar mijn kamer in Leeuwarden. Deze keer had ik nog rijst en kipsaté van de afhaalchinees van de dag ervoor mee. Dit heb ik die avond lekker opgepeuzeld. 😀

Samen met José (mannelijke naamgenoot) en Elias naar de officiële opening van Neushoorn in Leeuwarden geweest. Jett Rebel gaf en gratis optreden en het was echt zoooo leuk.

2

De laatste tijd vind ik het steeds leuker om te experimenteren met koken. Hier maakte ik aardappelpartjes, courgette, paprika en gyros. 🙂

Voor het vak visuele media moest ik een portret maken. Deze foto vind ik best goed gelukt!

3

Voor het vak eventmanagement help ik met mijn projectgroepje mee bij de organisatie van een hardloopevenement. Hiervoor hingen wij posters op zowel Stenden als NHL.

Stiekem vind ik het gebouw van mijn school heel mooi.

4

Deze periode heb ik voor het eerst psychologie, en tot nu toe vind ik het echt heel interessant!

Lesje fotoshop bij visuele media.

5

De laatste paar dagen van februari heb ik samen met mijn moeder in Berlijn doorgebracht. Dit kreeg ik nog als cadeau voor mijn havo diploma vorig jaar. Het was zoooo leuk! ♥

Deze foto’s zijn gemaakt in het U-bahn station van de Wilmersdorfer Straße, de East Side Gallery en bij de Brandenburger Tor.

IMG_2130

Hoe was jullie maand?

Liefs, José.

10 gedachtes over “Dat was dus februari

Geef een reactie

