Zó krijg je gratis volgers op Instagram

Instagram is helemaal hot met 300 miljoen gebruikers. Ik ken vele mensen die verslaafd zijn aan het liken van foto’s van anderen en het creëren van dé perfecte feed. Alleen is het natuurlijk wel zo leuk wanneer er ook daadwerkelijk volgers zijn die je feed bekijken.

gratis volgers op instagram

Op het internet zie je het veel aangeboden: sites die beweren dat ze je gratis volgers op Instagram geven. Vaak is het zo dat nadat je aan hebt gegeven hoeveel volgers je wilt krijgen, je je gegevens moet invullen. DOE DIT NOOIT!! Dit kan alleen maar nare gevolgen hebben.

Echter is er een andere, veel makkelijkere manier om zomaar volgers te krijgen, zonder ergens gegevens in te hoeven vullen. Aangezien je op dit artikel hebt geklikt, ga ik er ook vanuit dat je ook wel nieuwsgierig bent naar deze methode.

Het is mij opgevallen dat wanneer je bepaalde bekende personen gaat volgen, dat je ineens  een paar random volgers erbij krijgt. Hier kun je mee spelen.

gratis volgers op instagram

Om deze methode uit te proberen heb ik Beyoncé, Justin Bieber, Ariana Grande, Selena Gomez, Instagram en Kim Kardashian constant gevolgd, en weer ontvolgd. Door ze na het ontvolgen weer te volgen kwamen er nieuwe volgers bij. In een middag had ik er 30 nieuwe volgers bij!

Natuurlijk is het veel leuker om je volgers echt te ‘verdienen’. Daarom ben ik hier niet mee doorgegaan na een middagje experimenteren. Verder is het natuurlijk wel heel interessant om te weten!

Je kunt mijn account volgen op @kusjose!

Liefs, José.

18 gedachtes over “Zó krijg je gratis volgers op Instagram

  1. Het werk echt voor een tijdje maar ik heb ook gehoord dat je instagram account uitgeschakeld kan worden door instagram zelf omdat je ‘volgers verzamelen op een onnatuurlijke manier’.

Geef een reactie

