Dat was dus januari

header

Na lang geleden in 2013 gestopt te zijn met mijn foto diary’s, heb ik toch besloten om het weer op te pakken. Deze januari heb ik weer veel meegemaakt: de tentamenweek, een aanrijding en leuke feestjes. Kijk je mee?

PicMonkey Collage

Het jaar begon natuurlijk met een goede new years eve party in de Leeren Lampe. Heel leuk om iedereen van mijn oude school weer te zien!

Op nieuwjaarsdag ging ik met mijn ouders naar mijn kamer in Leeuwarden om wat nieuwe meubeltjes in elkaar te zetten zoals dit kledingrek wat ik van Sinterklaas heb gekregen.

PicMonkey Collage1

Januari was de maand dat mijn kinderdroom uitkwam: ijsvrij!!! Ik werd wakker, deed mijn gordijnen open, en toen zag ik dit uitzicht. Totaal onverwacht. Spekglad waren de straten, de dagen daarna was de hogeschool dus ook gesloten.

Toilet selfies maken met mijn zusje op een 50 jarige bruiloft. 🙂

PicMonkey Collage2

Hierna begon de tentamen week weer en moest ik voor het vak webcontent een website maken voor een bedrijf. Ik heb een website gemaakt voor het bedrijf van mijn tante. 🙂

Foto met mijn favoriete lipstick! Mac Rebel mocht je het jezelf afvragen.

PicMonkey Collage3

Dit keer duurde de tentamenweek 2 weken, waardoor ik tussendoor veel dagen “vrij” had. Wel om te leren natuurlijk. Ik vluchtte in deze dagen naar Duitsland om mijn vriend weer eens te zien.

Lekker ontbijten bij Alex in Gütersloh, dit was echt heel erg leuk.

PicMonkey Collage4

Na drie leuke dagen in Duitsland gehad te hebben, had ik op woensdag weer een tentamen. Alhoewel ik met een goed gevoel het tentamen in ging, ging het tentamen totaal niet zoals ik verwachtte. Het resultaat heb ik inmiddels ook al binnen: een 2. Bah.

Vrijdag had ik mijn laatste tentamen, en die zaterdag was ik onverwachts vrij van mijn werk. Dus ben ik maar weer opnieuw naar Duitsland gegaan, haha. Deze foto is gemaakt op een verjaardag daar.

Verder heb ik begin deze maand een aanrijding gehad tijdens rijles. Hier heb ik natuurlijk geen foto van. Ik was er helemaal naar van, gelukkig was het niet mijn schuld. De vrouw die ons aanreed keek de andere kant op waardoor zij niet gezien had dat “mijn” auto was afgeslagen en wij dus stil stonden.

Hoe was jullie maand?

Liefs, José.

4 gedachtes over “Dat was dus januari

Geef een reactie

