Essie Leading Lady

IMG_1907

Maak kennis met mijn meest gedragen favoriete nagellak van dit moment: Essie Leading Lady! Ooit gevonden in een bakje bij de Big Bazar, voor nog geen €4. Score!

IMG_1914

Het lakje is bordeaux rood en heeft heel veel glittertjes die zich mooi verdelen over je nagel. Perfect.

Dit lakje was echt perfect voor kerst en is nog steeds perfect voor alle andere winterse dagen die nog komen gaan. Leading Lady komt dan ook uit de kerstcollectie van Essie. Omdat deze collectie al uit 2012 stamt, heb ik geen idee of het lakje überhaupt nog ergens te krijgen is, maar ik vond hem toch het delen waard! ❤

IMG_1902IMG_1903

Ik verwacht dat ik Leading Lady nog vele malen zal dragen, ook al zijn de glitters erg hardnekkig wanneer je de nagellak probeert te verwijderen. To be honest.

Wat is jouw favoriete lakje?

Liefs, José.

10 gedachtes over “Essie Leading Lady

Geef een reactie

