Mijn jaaroverzicht van 2015

2015 was sowieso mijn jaar.  Na een heel druk jaar, en ik verwacht dat ik het alleen maar drukker krijg, kan ik toch wel zeggen dat ik alleen maar hoogtepunten heb, en geen dieptepunten kan bedenken.

Enkele hoogtepunten zijn:

♡ De vooropleiding Art & Design afgerond aan ArtEZ.

♡ Mijn pws afgerond met een 8!

♡ Slagen voor de havo.

11692685_652557088178171_4723960644201981851_n

♡ Een geweldig examenfeest organiseren met mijn vriendinnen.

♡ Per toeval ergens solliciteren en binnen 24 uur aangenomen zijn.

♡ Naar verschillende toffe festivals geweest.

Naamloos
♡ Een dagje naar Amsterdam met Martine.

♡ Op vakantie met mijn vriendinnen en daar ook mijn huidige vriend ontmoeten.

♡ Op vakantie geweest met mijn familie naar Frankrijk.

♡ Begonnen aan de hbo studie communicatie.

♡ Een leuk introkamp op Schiermonnikoog mogen meemaken.

♡ Voor het eerst op kamers.

♡ Mijn oma en tante die mijn nieuwe stulpje kwamen bewonderen.

IMG_5566a

♡ Veel leuke nieuwe mensen ontmoet en nieuwe vrienden gemaakt.

♡ Een magazine gemaakt geïnspireerd bij Rens Kroes, en haar ook mogen ontmoeten.

♡ Een hele mooie buddha to buddha ring gekregen voor mijn 18e verjaardag van mijn ouders.

♡ Een hele fijne kerst gehad.

NHL kerstgala!
NHL kerstgala!
12391986_930163930352198_7117807041050046314_n
Foute kerst truien dag op school.

Ik realiseer me dan ook dat ik echt een goed jaar heb gehad en hoop dat de jouwe ook zo was. ❤ Fijne jaarwisseling!

Liefs José.

7 gedachtes over “Mijn jaaroverzicht van 2015

Geef een reactie

