Inspired by the street

Hoe heerlijk is het om lekker op een bankje of terrasje te zitten en lekker mensen te kijken? Juist, dit zijn de meest inspiratie-volle momenten in het leven. inspired by the street

Outfit inspiratie op doen, toekijken naar vrolijke onbezorgde mensen, ieder met zijn eigen gedachte. Hier kan ik echt van genieten. En ík wil er ook nog zo lang mogelijk van kunnen genieten. Helaas is de realiteit steeds dichterbij aan het komen met alle nare dingen die gebeuren in de wereld. Parijs is met vier uur rijden geen ver-van-mijn-bed-show meer dus hier maak ik mij best wel zorgen over eerlijk gezegd. Ik vind het zó naar. Ik hoop oprecht dat de mensen in Parijs weer zo snel mogelijk met een veilig en onbezorgd gevoel de straat op kunnen om te genieten van alle mooie dingen in het leven zoals bijvoorbeeld lekker mensen kijken. Parijs is immers de stad van de liefde én mode.

eigenfoto

Voor nu geniet ik gelukkig nog volop van het leven. ❤ Afgelopen donderdag ben ik lekker uit eten geweest met een deel van mijn klas en morgen begint er een nieuwe periode op school met nieuwe vakken. Ik ben echt benieuwd!

Hoe denk jij hier over?

Liefs José.

Bron foto’s:
Weheartit.com
Instagram: @greyacre
Eigen foto

10 gedachtes over “Inspired by the street

  1. Ik vind het ook heel eng wat er allemaal gebeurd is. Een week geleden zat ik met mijn beste vrienden nog in Parijs. Zo raar om te beseffen dat er een week later op dezelfde plek zulke gruwelijke dingen gebeurd zijn. Gewoon lekker blijven genieten van het leven, want er zijn genoeg mooie dingen in de wereld! Misschien moeten we ons daar gewoon op focussen! X

  2. Ja, verschrikkelijk wat er allemaal om ons heen gebeurd! Geniet iedere dag en maakt er wat moois van. Je moet er misschien niet te veel mee bezig zijn, omdat je je zelf dan gek maakt. Maar we worden wel steeds meer alert op dingen.

  3. De realiteit is moeilijk, terrorisme is er altijd maar omdat het nu zo dichtbij is en groots in het nieuws is het allemaal veel echter. Maar als we allemaal zo blijven denken, wanneer genieten we dan nog?

Geef een reactie

