At the moment #3

Dat is onbeleefd van mij, ineens verscheen er twee maanden niets meer op mijn blog. Inmiddels woon ik op kamers en ben ik met mijn nieuwe studie begonnen: alles bevalt zo goed! Vanavond is het Sint Maarten en waar ik vandaan kom wordt dat nooit gevierd. Helemaal niks geen snoep in huis natuurlijk. Arme kinders. Ik hoor ze al bij de buren zingen namelijk. Beter doen we de deuren dicht en de lampen uit, zoals een huisgenoot dat zo mooi zei.

SAM_4418

Ondertussen is het al weer langer dan een jaar geleden dat ik een “At The Moment” artikel heb geplaatst. Ik vond het wel weer eens tijd voor een update, dus bij deze!

Listening ♡ – Nou heb je even? Ik luister echt van alles. Maar iemand die ik de laatste week toch echt wel heb ontdekt is Shawn Mendes. Damn. Verder luister ik veel naar het nieuwe nummer van Adele en Easy van Girls Love DJs. Eigenlijk vooral veel vrolijke muziek.

Watching ♡ – Waar ik eerst eigenlijk nooit tv keek, kijk ik nu bijna dagelijks tv. Het ligt er altijd maar net aan wat er op dat moment te zien is, maar als het op series aankomt is Orange Is The New Black helemaal mijn ding.

Reading ♡ – Alleen nog maar blogs de laatste tijd……. What happened to me?!

Wearing ♡ – Op dit moment draag ik een grote okergele oversized trui die ik vorig jaar in Berlijn kocht, bruin leren legging en Nike Roshe Run’s. Heerlijk comfortabel wat ook wel mag na de tentamenweek en met dit weer wat elke keer onverwacht anders is.

IMG_10555

Eating ♡ – Nu ik op mezelf woon kan ik natuurlijk niet elke avond naar een andere afhaalchinees en moet dus ook koken. Nou ik heb dus echt een geweldig gerecht ontdekt: chorizo (Spaanse worst), paprika, sperzieboontjes en krieltjes met Spaanse kruiden er op. Heel makkelijk als diepvries mix te halen van Aviko, ideaal voor als je net zoals ik niet zo van koken houdt.

Drinking ♡ – Heeel veel thee, water en ijsthee. Veel wijkt het hier niet van af.

On my mind ♡ – Allemaal nieuwe ideetjes voor op m’n blog en ook dat ik zo nog even wil douchen en daarna op tijd mijn bed in duik. Deze week is er een projectweek op mijn opleiding waarin alle jaarlagen bij elkaar in groepjes zitten. Morgenavond moeten we ons idee aan de opdrachtgever pitchen. 🙂

En hoe is jullie leven?

Liefs, José.

5 gedachtes over “At the moment #3

  1. Wat grappig dat jullie Sint Maarten niet kennen/vieren waar je vandaan komt.
    Hier kwamen soms wel 40 kids aan de deur, maar dit jaar maar 3.
    Wat ook slim is als je niet van koken houdt: Een grote pan maken van iets wat je in kunt vriezen 😉

Geef een reactie

