Hoe je deze krullen kunt maken (no heat)

krullen

Nee, deze krullen zijn inderdaad niet van mijzelf. Maar die kan ik (en straks jij ook) wel heel makkelijk maken, en dat zonder hitte! Echt ideaal. Girl, you need this in your life.

Het enige wat je nodig hebt is water, krul crème, en een spray die meer textuur aanbrengt in je haar. Zelf gebruik ik de krul crème van het Kruidvat huismerk (hij kostte echt maar iets van 1 euro nog wat, zo cheap!) en de L’oréal Paris curl power 4.

IMG_1809

Je begint met het goed nat maken van je haar, je kan het bijvoorbeeld na het douchen doen maar je kan ook gewoon je haar onder de kraan houden. Vervolgens hang je met je hoofd op de kop en spray je de L’oréal curl power er in. Dit kneed je er goed in. Hierna kneed je de krul crème er in. Je blijft kneden en op de kop hangen. Hierna kun je er voor kiezen om je haar te föhnen (eventueel met een diffuser) of gewoon op te laten drogen.

Er zit alleen wel een maar aan: van mezelf heb ik veel golfjes en slag in mijn haar, dus als dit bij jou niet het geval is weet ik niet of dit wel zo goed werkt. Maar dan zou je het in ieder geval een keer kunnen uitproberen. 🙂

Aan het einde zou je er nog voor kunnen kiezen om met een krultang her en der af en toe een krulletje te maken, zodat het effect iets speelser is. Zelf doe ik dit wel maar het is niet per se een must.

Ik ben heel benieuwd of het ook werkt bij jou!

Liefs, José.

11 gedachtes over “Hoe je deze krullen kunt maken (no heat)

  1. Als dit bij mij zou werken zou dat echt heel erg handig zijn haha. Helaas heb ik maar een héel klein beetje slag in m’n haar en zakken krullen binnen no time weer uit. Maar goed, misschien is het wel het proberen waard!

Geef een reactie

