Outfit 24/08/’15

IMG_1457

IMG_1445

naamloosBlue top – Superstar, €30,-
Black skirt – H&M, €4,95
Sunglasses – Primark, €2,95
Bracelets – Primark, €2,50
Watch – Primark, €8,-

Hi loves!

Vandaag wilde ik graag een outfit laten zien die ik een aantal weken geleden droeg op vakantie in Frankrijk. De foto’s zijn gemaakt tijdens een marktje.

Dit typ ik vanaf mijn nieuwe laptop, vanuit mijn nieuwe studentenkamer! Ik heb er net mijn eerste nacht geslapen en ik kan je vertellen, het is prima vertoeven hier. Vandaag was dus ook de eerste introductie dag, met gezellige mensen en mijn klas lijkt mij ook wel leuk! We gingen Leeuwarden verkennen maar verder waren de activiteiten een beetje saai. Des ondanks was het toch een leuke dag! Een dag met veel indrukken ook, ik ben eigenlijk wel een beetje moe geworden maar ik wou vanavond nog wel even op stap. 😀 Net heb ik voor het eerst zelf spaghetti bolognese gemaakt, stiekem toch wel een beetje trots, haha. Alleen nu moet ik zo nog afwassen, ugh.

Overleven in Leeuwarden dus. Morgen komt Martine m’n nieuwe crib bewonderen, dus dat wordt leuuuk. 😀

Is jullie vakantie al voorbij?

Liefs, José.

8 gedachtes over “Outfit 24/08/’15

Geef een reactie

