La vie est belle

Bonjour mes amis! Woensdag avond kwam ik terug uit Carantec, Frankrijk. We zaten in een heel fijn huisje (het leek een beetje op stacaravan, maar dat is het niet!) aan de oceaan. Echt een bizar mooi gebied, met schattige huisjes.IMG_1721

IMG_1778

Terrasje in Morlaix

IMG_1578IMG_1445IMG_1457

In het dorpje Saint Pol de Léon bezochten daar een lokale markt, overal hingen slingers met vlaggetjes en de sfeer was er heel relaxt. Er waren twee kerken, waarvan eentje een hele hoge toren had die vanaf onze camping al te zien was. In die toren zijn mijn broertje en ik dus geklommen. Ik heb geen claustrofobie en ook geen hoogtevrees of zoiets dergelijks, maar dit was echt ziek eng. Het uitzicht in de toren was wel echt to die for. Pap & mam, jullie hebben wat gemist.

IMG_1610 IMG_1663 IMG_1696

Ook zijn we een dagje naar Oceanopolis geweest waar we onder andere haaien en pinguïns hebben geobserveerd. Vooral de pinguïns vond ik zooo leuk! Echt een aanrader.

Dit was dus mijn vakantie tot so far. The tans will fade, but the memories will last forever zeggen we dan. Ookal word ik nooit zo bruin…

naamloos

Liefs, José.

9 gedachtes over “La vie est belle

  1. Mooi mooi! Franse marktje zijn zo relaxt, hier en daar wat proeven en struinen vooral 🙂 Schattige pinguin, al dat water afschudden – hopelijk krijgen ze visijsblokjes met dit warme weer.

Geef een reactie

