Studentenkamer inspiratie

Jaaa, mijn kamer in een studentenhuis voor de komende 4 jaar is bemachtigd! Afgelopen zondag avond heb ik het contract getekend. De kamer zelf is heel ruim (17 vierkante meter) en heeft witte muren met een erker en grote ramen. Loooove it. Zelf ben ik van plan om het zo minimalistisch en clean mogelijk in te richten, dus ik heb gelijk zo veel mogelijk inspiratie opgezocht. I just can’t wait. SO EXCITED.

collage 1

Ik zit te denken aan een kleine vier persoons eettafel, uiteraard wit, met bijpassende eames chairs . Een beetje zoals op de middelste foto. Dit kan ik ook gebruiken als bureau, wordt het gelijk wat huiselijker van.

Verder wil ik ook graag een wit kledingrek, het is heel on-origineel, I KNOW, maar ik vind het heeel pretty. En ohja een industriële leeslamp vind ik ook echt wat hebben.

Aan de muur komt sowieso de foto van mijn vriendinnen die ik op hout mocht laten afdrukken van Webprint. Op die manier zijn de girls toch wat dichterbij me, haha.

Hebben jullie nog ideeën hoe je een studentenkamer zo praktisch mogelijk inricht?

Liefs, José.

Bron Foto’s: Weheartit.com

26 gedachtes over “Studentenkamer inspiratie

  1. Gefeliciteerd met je kamer! Ik had zelf een super groter kamer, dus ik kon behoorlijk wat spullen kwijt. Echt minimalistisch had ik het dus niet ingericht. Ik begon daar wel mee, maar ik werd er wat ongelukkig van. Alles werd zo clean en strak erdoor. Daarna heb ik gewoon mijn eigen stijltje weer toegevoegd aan de kamer. Doe vooral waar je je zelf goed bij voelt qua inrichting en dan zul je het er zeker naar je zin hebben!

  2. Ik vind je inspiratie heel mooi! Ik hou ook van minimalistisch en ik ga mijn huis/kamer later zeker ook zo inrichten. Alleen zou ik zelf wat fur items toevoegen (een lekkere deken of zo’n leuk krukje) en een paar roze details. Net om het even wat warmer te maken. Oh en dat kledingrek moet je echt doen, ik heb hem ook en nooit spijt van gehad!

  3. Super nice! Ik houd ook erg van de minimalistische stijl. Zelf moet ik helaas nog even wachten tot dat ik op kamers ga. Het lijkt me echt fantastisch om een eigen plekje te hebben en inderdaad helemaal in te rechten hoe jezelf wilt.

  4. Superleuk! Ik woon zelf ook op kamers, maar ik heb 13 m2. Heb het alsnog voor elkaar gekregen om én een tweepersoonsbed erin te krijgen, een bank en nog aardig wat ruimte over te houden haha

  5. Prachtige inspiratiefoto’s!! Misschien een keer in de Ikea boeken of op de site kijken. Daar hebben ze vaak ook praktische tips en leuke ideeën met kleine ruimtes.

  6. Wauw, heel nice! Ik studeer zelf in de buurt van mijn ouders’ huis maar ga binnenkort wel uit huis. Echt een super inspirerende inrichting heb je! En ik herken de stoelen haha, die heb ik ook al verzameld voor mijn nieuwe stekje 😀 mijn hele kamer staat vol met inboedel.

  7. Oh wauw, mooie inspiratie! Kan ik wel gebruiken voor mijn nieuwe appartementje. Tof dat je op kamers gaat zeg, met deze voorbeelden kan dat zeker wel goedkomen ❤ Ben benieuwd naar het resultaat!

Geef een reactie

