Outfit 19/06/’15

IMG_1356a

IMG_1353aIMG_1358IMG_1351
White tee – Primark, €10,-
Ripped jeans – H&M, €19,95
All Stars – Converse, €64,95
Bag – Primark, €11,-
Necklace Primark, €6,-
Bracelets – Primark, €2,50
Watch – Primark, €8,-

Hey allemaal!

Vandaag een outfit met mijn favoriete shirtje op dit moment. Hij komt van de Primark, maar dat zou je echt niet zeggen. Persoonlijk vind ik hem namelijk best chique met aan de achterkant zit een klein gouden detail. De sieraden die ik om heb, heb ik eigenlijk gekocht voor het eindexamen gala, maar stiekem draag ik ze al dagelijks. Wat een rebel ben ik toch weer.
De foto’s zijn gemaakt in Amsterdam, toen het nog lekker weer was.

Ook heb ik nog een leuk nieuwtje: Ik ben geslaagd voor de havo! Yay. Dat betekend dat ik na de zomervakantie in Leeuwarden ga wonen en daar met de studie HBO Communicatie ga beginnen. I am soooo ready for this. 💪
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat bevallen. Keep you posted!

Liefs, José.

Foto’s door Martine Kooistra.

17 gedachtes over “Outfit 19/06/’15

Geef een reactie

