Blush palette van Born Pretty Store

Hey allemaal! Een tijdje geleden ontving ik van Born Pretty Store dit blush palette wat me erg fijn leek voor op reis en dergelijke. Ik heb hem nu dus een tijdje in bezit en heb hem uitgebreid getest. Benieuwd wat ik er van vind?IMG_1191

IMG_1193

Allereerst de verpakking. Het palette voelt licht aan en heeft een fijne sluiting waardoor hij gemakkelijk mee te nemen is. Helaas zit het tweede cirkeltje er scheef in wat ik best wel jammer vind. Daarnaast had er wat mij betreft ook wel een spiegeltje in mogen zitten. (extra handig voor straks op vakantie, you know.)

IMG_1213Het palette bevat dus vier blushes, waaronder drie roze en een oranje kleur. De blushes zijn echt heel erg gepigmenteerd en poederig, dus het is aan te raden om voor het aanbrengen je kwast een beetje af te tikken. De kleurcombinatie vind ik erg goed gekozen en bovendien zijn de kleuren mat. I like!IMG_1222

De meest rechtse donker roze kleur is mijn favoriet. Op de foto heb ik die dan ook op. Helaas heb ik geen foto’s van de andere kleuren blush, die waren allemaal onscherp…. 😦

Pluspunten:
– De kleuren zijn goed gepigmenteerd
– Het palette heeft een fijne sluiting en is dus handig om mee te nemen
– De blushes blijven lang zitten

Minpunten:
– Heel poederig
– Het ziet er goedkoop uit doordat een cirkel er scheef in zit

Het palette kost $11,99 wat omgerekend ongeveer €10,98 is. Persoonlijk vind ik dit best een goede deal voor vier blushes. Je kan het palette hier bestellen.

Last but not least: ik heb een 10% kortingscode voor jullie! Deze code is geldig op al jouw bestellingen bij Born Pretty Store. De code is: JOH10.

JOH10

Nemen jullie wel eens een palette mee op reis?

Liefs, José.

6 gedachtes over “Blush palette van Born Pretty Store

Geef een reactie

