Ik heb zomervakantie dus dit ga ik doen:

Aahh yessss, mijn drie maanden lange zomervakantie is aangebroken! Vanmiddag om half vijf was het einde van mijn laatste examen, namelijk wiskunde. Dankzij bijles snap ik wiskunde nu heel goed, dus ik keek stiekem best wel uit naar dit examen. Het resultaat mag er ook zijn: ik heb tussen de 6,6 en 8,6 gescoord! Me so happyyyyy. 🙂

02

Nu ik drie maanden lang vakantie heb, heb ik natuurlijk tijd zat. Dit zijn de dingen die ik ga doen:

– Op vakantie naar Renesse met mijn vriendinnen.

– Op vakantie naar frankrijk met mijn ouders.

– Met mijn moeder een weekendje naar Berlijn of Londen.

– Een dagje naar Amsterdam om foto’s te maken, wat ik al heel lang wil.

– Een gala jurk scoren voor het eindexamen gala.

– Naar de Primark met vriendinnen en sowieso nog veeel winkelen.

– Heeel veel stappen (in dit artikel schreef ik over de leukste uitgaansgelegenheden).

– Lekker op terrasjes zitten en genieten van het (hopelijk) mooie weer. ♡

– Kleding- en andere DIY’s uitvoeren.

– Uiteraard veel bloggen.

– Hospiteren, en als ik een kamer heb bemachtigd ga ik het inrichten..

– Veel boeken lezen en films kijken.

– Werken (want alles moet natuurlijk wel betaald kunnen worden, haha).

– Mijn slaapkamer opruimen.

Wat ga jij deze zomer doen?

En, als jij ook examens hebt dit jaar, hoe ging/gaat het?

Liefs, José.

10 gedachtes over “Ik heb zomervakantie dus dit ga ik doen:

  1. Klinkt super! Ik zit niet meer op school, dus voorlopig geen vakantie voor mij, maar tijd voor DIY lijkt mij ook weer eens fijn! Geniet ervan!

  2. Ik ben jaloers, ik moet nog een paar weken en een toetsweek lang naar school.. Je gaat leuke dingen doen! Ik heb echt nog geen idee waar ik heen ga in de zomer. Portugal zou kunnen.. weet het nog niet.

  3. Oh ik ben echt heel jaloers! Veel van mijn vrienden hebben ook al vakantie en ik zit nog een aantal weken op school en ik heb nog een CT-week. Jij in ieder geval veel plezier met de dingen die je gaat doen!

Geef een reactie

