Waar ik het liefst winkel

Winkelen is een van de dingen die wij meiden het liefste doen. Een beetje de economie stimuleren, valt onder burgerplicht, you know. Het ontdekken van nieuwe winkeltjes, boutiques en plaatsen is iets waar ik mij uren mee kan vermaken. Vaak kom ik toch uiteindelijk weer bij dezelfde winkels/terecht. Hebben jullie dat ook?

20150508110334a

Make-up ♡

– Sephora
Helaas niet meer in Nederland, maar dat maakt het misschien ook wel ietsjes specialer. Telkens als ik in Frankrijk ben mag ik mijzelf “trakteren” op een high end product. 🙂

– MAC
Ik heb er pas twee producten van, maar de service is er zoo goed! De verkopers zijn echte visagisten en geven echt goede adviezen. Ook mag je er alles uitgebreid uitproberen.

– Beau make-up store
Een winkeltje in Groningen waar ze onder andere Sleek, The Balm en Real Techniques verkopen!

– Kruidvat & DM
Drugstore make-up kan ook heel fijn zijn. DM zit niet in Nederland maar heb ik er toch maar bij gezet omdat het dezelfde producten verkoopt als Kruidvat, maar dan veeeel goedkoper.

20150508113353


Winterjassen passen

Kleding ♡

– H&M
De meeste broeken van mij komen hier vandaan, prima kwaliteit voor maar €20. Ook hebben ze er fijne basics.

– Costes
Ik vind het zoo leuk dat er in deze winkel kant en klare kleding setjes hangen. Erg inspiratie vol.

– Primark
De laatste trends voor fijne prijsjes. Ook hier kun je fijne basic dingen vinden.

– Zara
Soms iets prijzig, maar ze hebben er wel hele toffe items!

– Urban Outfitters
Ondanks dat ik er nog nooit wat gekocht heb doordat de items aan de iets wat prijzige kant zijn, vind ik het heeerlijk om in deze winkel rond te kijken. Heel fijn om inspiratie op te doen en de sfeer die er hangt vind ik ook fijn.

Waar winkelen jullie het liefst? Ik ben erg benieuwd!

Liefs, José.

25 gedachtes over “Waar ik het liefst winkel

  1. Waar ik het liefste winkel? Uhm misschien kun je beter vragen waar ik liever niet winkel haha 😄 Ik vind een heleboel winkels leuk en zeker de winkels die jij noemt 🙂

  2. Sephora lijkt mij zo fijn! Echt jammer dat wij deze winkel niet meer in Nederland hebben. Dubbel zo veel traktatie dus als je in het buitenland bent. 😉 Urban Outfitters heeft zo veel leuke spullen alleen soms vind ik de kwaliteit wat tegenvallen in verhouding met de prijs!

  3. We hebben een soortgelijke stijl dan! Ik winkel het liefst in de Sephora, want daar zitten veel van mijn favoriete merken (= Urban Decay), maar helaas voor ons… de MAC kom ik ook graag, maar die is vaak zo vol. Dat vind ik dan vervelend. In de Kruidvat, H&M, Zara en Urban Outfitters kom ik ook graag.

  4. Aah zoveel winkeltjes waar ik ook altijd shop 🙂 En dat van Mac klopt helemaal hele leuke en aardige mensen die je helpen hier in nederland 🙂 In frankrijk was het wel een ander verhaal daar leek het net alsof de vrouw er geen zin in had :p

  5. Ik vind Costes ook heel erg leuk! Ik vind zelfs nooit iets in de Zara (of ik vind het te duur) maar heel vaak als ik iemand complimenteer met een item, dan is het van de Zara 😛

  6. Urban outfiters, ook nog nooit iets er gekocht maar het straalt zoveel trendiness uit! Beau make-up store, zo eentje moet ik ook hebben! Jah er zijn zoveel keuzes bij H&M qua broeken, moest enkel eerst hun matensysteem begrijpen 🙂

Geef een reactie

