Tomorrow’s outfit inspiration

Whoeee, wat is het lekker weer! Nee, mij hoor je niet klagen. En aangezien het morgen weer zo lekker weer is, heb ik hier weer nieuwe outfit inspiratie voor jullie. Weet je nog niet wat je morgen aantrekt? Dan is dit artikel misschien wel wat voor jou. (:

IMG_1180

Ik heb de halter top en turtleneck nu weer helemaal her-ontdekt. Deze met streepjes is van Coolcat. Hij kostte €14,95 en heeft ook nog een ritsje achterin zitten. Gotta love details.

Voor degene die mijn blog al langer volgt zal deze highwaisted jeans inmiddels al wel bekend zijn. Hij kostte €34,95 en is van Berschka.

IMG_1175

IMG_1181

Deze outfit vind ik mooi in combinatie met een rode lipstick. Looooove voor rode lipstick. Ik draag hier MAC Russian Red samen met een lipliner van Flormar in nummer 232.

 Wat schoenen betreft zou ik voor lage All Stars of slip-ons gaan, I guess.

IMG_1183a

Deze combinatie ga ik na verwachting deze lente + zomer nog heeel veel dragen. Wat vinden jullie van deze outfit? Ik hoop dat jullie er iets aan gehad hebben!

Liefs, José.

Oude tomorrow’s outfit inspirations:
Tomorrow’s outfit inspiration #1
Tomorrow’s outfit inspiration #2

25 gedachtes over “Tomorrow’s outfit inspiration

Geef een reactie

