Foto op hout

IMG_1073

I AM SO EXCITED! Afgelopen week kreeg ik de vraag van Webprint of ik een foto op hout wilde uitproberen. Hier had ik echt nog nooit van gehoord, des te leuker: ik hou van nieuwe dingen uitproberen. Aangezien ik binnenkort op kamers ga wonen vond ik het wel leuk om te gaan voor een foto met mijn vriendinnen, die ik dan veel minder ga zien aangezien ik dan in een andere stad woon.

IMG_1072

IMG_1068

Op een dinsdag heb ik hem besteld en hij werd vrijdag al afgeleverd, super snel! En wauw, ik vind hem echt heel erg mooi geworden. Ik heb gekozen voor de 60 x 30 cm uitvoering met een white wash effect. Ik had geen idee wat white wash inhield, maar ik vind het eigenlijk wel mooi geworden! Dit formaat kostte €42,95, maar uiteraard kun je ook voor andere formaten kiezen. Ik vind Webprint echt een heel handige site en ben blij dat ik het heb leren kennen. Je kan namelijk niet alleen foto’s op hout laten afdrukken, maar je kan onder anderen ook een foto album laten maken of je foto op canvas laten afdrukken. Super handig, hiervoor hoef je dus nooit meer de deur uit.

Ik ben dus heel tevreden en vind de foto echt heel mooi gelukt. Deze komt straks sowieso op mijn nieuwe kamer te hangen!

Wat vinden jullie van foto’s op hout? Kenden jullie dit al?

Liefs, José.

14 gedachtes over “Foto op hout

Geef een reactie

