Tag: Personal Travel Favorites

Mij zie je eigenlijk nooit een tag doen, gewoon simpelweg omdat ik het niet zo bij mij blog vind passen en daarnaast nooit echt een tag tegenkom waarvan de vragen echt bij mij aansloten. Tot vandaag: want ik kwam weer een aantal leuke vragen tegen. Ik ben echt een reis-barbaar qua verre landen bezoeken, maar hey, reizen is leuk. Been there, done that.

SAM_34122

Favoriete bestemming? Berlijn. Sowieso Berlijn. Afgelopen oktober gingen wij met school een week naar Berlijn. Hier zaten wij (mijn vriendinnen en ik) in een heel gezellig gastgezin en we hebben veel indrukwekkende dingen gezien zoals de muur, kamp Sachsenhausen, het holocaust monument, de Berliner Dom, de Fernseh Turm, de Brandenburger Tor, East Side Gallery en nog veeel meer. Eigenlijk was een weekje veel te kort…

Favoriete plek om te shoppen? Dit is eigenlijk een vervolg op mijn vorige antwoord: Berlijn! Hier hadden we veel vrije tijd en met onze metro kaartjes konden we overal heen waar we maar wouden. We hebben veel gewinkeld bij Forever 21, Pull & Bear, MAC, Primark, DM en de H&M mocht natuurlijk ook niet worden overgeslagen.

berlin

Favoriete bestemming om te relaxen? Thuis. 😀 Daar kan ik heerlijk in mijn badstof-pyjama broek onderuit op de bank liggen zonder ook maar iets te hoeven doen.

Favoriete reisvriendelijke beautyproduct? Ik denk dat dat toch wel mijn mascara en concealer is, omdat je er met die producten er al iets frisser uit ziet. Daarnaast nemen ze ook weinig ruimte in beslag en heb je er ook niet speciale kwastjes voor nodig.

SAM_3564

Beste maaltijd wat je ooit hebt gegeten en waar? Toen mijn broertje en ik ongeveer 12/13 jaar waren zaten wij op een camping in Luxemburg. Rond die leeftijd vonden wij het blijkbaar leuk om te gaan communiceren met Engelse mensen. Zo ook toen zij ’s avonds rond een kampvuurtje “Scottish pancakes” aan het maken waren.  Dit rook zo lekker dat mijn broertje en ik (wij arme stakkers), weer besloten langs te komen. Gelukkig mochten we een hapje mee eten en het smaakte goeeehoeed. 😀

Wat is het engste wat je ooit hebt gedaan? Afgelopen zomer was ik met een goede vriendin mee op vakantie naar Annecy. Hier kon je ook parapenten (soort van parachute springen). Eerst leek het mij dood eng, maar ik ben echt heel erg blij dat ik het gedaan heb en ik zou het zo nog een keer doen!

DCIM100GOPROWat is jouw favoriete reisbestemming?

Voel je vrij om de tag over te nemen!

Liefs, José.

12 gedachtes over “Tag: Personal Travel Favorites

  1. Ik hoor zoveel goeds over Berlijn dat ik er ook wel graag naartoe wil 🙂
    Parapenten lijkt me zo een leuke ervaring! Ook al zal het eerst wel doodeng zijn haha

Geef een reactie

