Outfit: Expect the unexpected

IMG_1061

IMG_1047

IMG_10555

See through sweater – H&M, €15,-
High waisted jeans – Berschka, €34,95
Sneakers – Nike Roshe Run, €90,-

Hi lovessss, long time no see! Vandaag een outfit met een truitje waarbij ik in eerste instantie een beetje op keek tegen het combineren. Ik nam hem twee weken tijdens het winkelen voor de zekerheid toch maar mee voordat ik spijt kon krijgen dat ik hem niet had gekocht.  Blij dat ik er mee ben! Het is echt de perfecte sweater voor het weer nu: niet te warm en niet te koud. Ik heb echt een serieuze truien verslaving, haha. De reden waarom ik twijfelde over dit truitje was omdat de bovenkant een soort van doorzichtig is, de zogeheten “see through” trend.

Volgende week heb ik toetsweek en ik ben echt heel bang voor de toetsen, het bestaat namelijk uit de hele examenstof. 😦

Wat vinden jullie van de see through trend?

Liefs, José.

17 gedachtes over “Outfit: Expect the unexpected

Geef een reactie

