Outfit: Bomber Jacket

IMG_0953

IMG_0957

IMG_0960

Bomber Jacket – Primark, €19,-
Zwart basic hemdje – ONLY, €9,95
Zwarte jeans – H&M, €19,95
Sneakers – Nike Air Force, €110,-

Hi guysss, voor vandaag een simpel outfitje met mijn nieuwe bomber jack. Of nouja, nieuw? Ik heb hem nu al een aantal weekjes. Ik vind hem zo lekker nonchalant staan!

Gisteren was ik met school op excursie naar Keulen. Ik moest samen met een vriendin een presentatie houden in het Ludwig Museum. Na ongeveer 3,5 uur rijden, bleek bij aankomst in het museum dat het kunstwerk van onze presentatie niet eens meer in het museum was. Super goed geregeld weer. Al met al hadden we best wel veel vrije tijd dus ik heb ook nog even wat gewinkeld bij Kiko en de DM. Altijd handig dat weinig btw op producten. 😀

Vandaag moet ik weer gewoon naar school, unfortunately. 😦 Gelukkig bijna vakantie!

Wat gaan jullie vandaag doen?

Liefs, José.

16 gedachtes over “Outfit: Bomber Jacket

Geef een reactie

