The Hotshop Soft Matte lipsticks

IMG_0858

Hoi! Van Born Pretty Store mocht ik een aantal producten uitzoeken, waaronder deze lipsticks van The Hotspot. Hoe leuk! Ik vind de verpakking er ook al echt super schattig uitzien dus ik ben heel benieuwd. Ik heb de kleuren 01 en 07 mogen ontvangen.

IMG_0846

01
Dit is een licht roze/koraal/nude achtig kleurtje, zo zou ik hem omschrijven denk ik. Hij is heel creamy en ook niet super gepigmenteerd, wat betekend dat je wat vaker  over je lippen heen zal moeten gaan. Ook ben ik er nog niet helemaal uit of ik hem nou bij mij vind passen, of niet. Maar toch vind ik hem ook wel weer mooi. Twijfels, the struggle.

IMG_0864

IMG_0913

07
Dit is een hele felle rood/oranje kleur, echt heel vet! In vergelijking met 01, is deze juist wél goed gepigmenteerd. Jeeej. Alleen is deze niet creamy, maar brengt hij best stroef aan. Voordeel is wel dat hij mijn tanden witter laat uitkomen, altijd fijn.

IMG_0870

IMG_0925

De swatches

IMG_0875

Beide lipsticks vlekken best erg, en overleven een maaltijd dan ook niet. Ze kosten nu afgeprijsd $3,99 per stuk wat omgerekend ongeveer €3,52 per stuk is. Lekker budget! Je kan de lipsticks hier bestellen.
Conclusie: De lipsticks hadden zo leuk kunnen zijn, maar ik ben er toch niet helemaal tevreden over.

Pluspunten:
– 07 is goed gepigmenteerd
– Mooie luxe verpakking, het doet me wel een beetje aan Topshop denken
– Lekker budget!

Minpunten:
– 01 is niet zo goed gepigmenteerd
– Ze brengen niet super fijn aan
– Ze blijven niet lang zitten en vlekken

Ik heb ook nog een 10% kortingscode voor jullie! Deze code is geldig op al jouw bestellingen bij Born Pretty Store. De code is: JOH10.

JOH10

Liefs, José.

13 gedachtes over “The Hotshop Soft Matte lipsticks

  1. Ooh die rode is echt he-le-maal mijn ding, super mooi! Voor dat prijsje verwachtte ik ook inderdaad dat hij geen maaltijd overleeft, maar hey, het maakt hem niet minder mooi! x

  2. Jammer dat de roze zo slecht gepigmenteerd is. Had een hele leuke kunnen zijn! Misschien als je er wat foundation onder doet, dat de kleur dan beter uit komt? Werkt helaas niet altijd.

Geef een reactie

