Little things I’m loving ♡

Het leukste aan bloggen vind ik dat ik vrij ben om te schrijven over alles wat ik wil. Vooral van het schrijven over dingen waar ik blij van word, word ik blij. Vandaag heb ik weer zo’n fijne verzameling van dingen die mijn leven beteren.

IMG_0688Caramel Hot Chocolate van de Starbucks. ♡

SAM_4454De les Fashion Design op mijn vooropleiding aan ArtEZ. ♡

DSC_0032De foto’s van de fotoshoot met de leukste vriendinnetjes. ♡

IMG_0692Eindelijk het boek The Fault In Our Stars kunnen bemachtigen, nu nog lezen. ♡

Hele fijne mix van Brennan Heart. ♡

Waar word jij blij van?

Liefs, José.

10 gedachtes over “Little things I’m loving ♡

  1. Vrolijke smiley, altijd geinig als ze iets extra bijschrijven bij SB. Lekker lang uitslapen is iets om blij van te worden. Zeker laten weten wat je van het boek vindt. De film wil ik wel eens zien, maar denk dat het zo’n huilerd wordt.

  2. Mijn favo hot choco van de starbucks is ook the caramel hot choco…. helaas geen SB in de buurt maar rij 1 x per maand naar A’dam als treat voor me zelf hihi

Geef een reactie

