Een ode aan mijn favoriete trui

Soms dan loop je in een winkel en dan denk je: I need this in my life. Zo had ik dat ook ongeveer 2,5 jaar geleden, niet wetende dat dit mijn favoriete kleding item ever zou worden. Dé trui waarin ik tijdens nieuwjaarsnacht uit ging, omdat ik niet wist dat we uit zouden gaan. Dé trui waarin ik al te veel eten heb gemorst, omdat ik niet altijd netjes kan eten. Dé trui die ik het mooist bij mijn MAC Rebel lipstick vind staan. Dé trui die ik al had vóordat ik een pony liet knippen, en die is inmiddels alweer uitgegroeid. Do I need to say more?

IMG_0774

Deze badboy kocht ik dus 2,5 jaar geleden tijdens mijn eerste bezoek ever aan de Primark, I was so excited. Hij kostte toen rond de €15. De trui is gebroken wit, maar als je goed naar de wol kijkt, zitten er ook nog rode, gele, groene en blauwe draadjes door de wol heen. Super leuk!

SAM_2576goedHier is de wol goed zichtbaar. Ik heb eigenlijk nog nooit ergens zo’n zelfde trui met dit soort wol tegen gekomen.

SAM_4280

Ik weet zeker dat ik deze trui sowieso nog heel lang blijf dragen, want ik ben nog lang niet uitgecombineerd.

 Heb jij ook een favoriet kledingstuk? Zo ja, welke?

Liefs, José.

 

11 gedachtes over “Een ode aan mijn favoriete trui

Geef een reactie

