Outfit: Third page of 365

SAM_4418

 

SAM_4422

SAM_4413

Jas – H&M, €50,-
Cropped Top – H&M, €10,-
Zwart basic hemdje – ONLY, €9,95
Highwaisted jeans – H&M, €19,95
Schoenen – World of Troop, €35,-
Scarf – Primark, €6,-

Mijn eerste outfit van 2015 is een feit! Ik ben echt verliefd op mijn nieuwe ruitjessjaal en highwaisted jeans. Eigenlijk is het grootste deel van de outfit nieuw, maar ik vond het niet shoplog waardig. Ik heb echt al zo lang geen shoplog gedaan. Waarschijnlijk omdat ik ook al heel lang niet meer gewinkeld had. De cropped top heb ik in de sale gescoord en voor de jeans & sjaal heb ik wel de originele prijs betaald. De rest van de items had ik al. Deze outfit zit echt zo lekker, ik denk dat ik het zo nog heeel vaak ga combineren.

Note to self: ik wil dit jaar vaker outfit foto’s posten. De foto’s van vandaag zijn nog met mijn oude camera gemaakt, maar ik heb een nieuwe spiegelreflex camera aangeschaft. ♥_♥ Definitely in love with it.

Op het moment ben ik druk bezig met mijn toelating & motivatiebrief voor het AMFI (ik wil fashion & branding doen), bezig met mijn eindbeoordelingen voor ArtEZ die er aan komen en ben ik aan het leren voor de toetsweek. Busy life, but I like! En fingers crossed natuurlijk. Ik ga straks denk ik nog even naar de bibliotheek om wat boeken voor Nederlands te halen, en vanavond vieren wij de verjaardag van mijn moeder. Een nuttig dagje dacht ik zo.

Wat gaan jullie vandaag doen?

Liefs, José.

10 gedachtes over “Outfit: Third page of 365

Geef een reactie

