Mijn favoriete producten van 2014

2014 was echt een goed jaar, niet alleen voor mijn blog, maar ook in mijn persoonlijke leven. Zoals ik in mijn vorige blogpost al aangaf, vind ik het leuk om lijstjes te maken. Vandaag heb ik een lijstje gemaakt van mijn favoriete producten van 2014. Van sommige producten staat ook al een review online, daar kun je naartoe door op de naam te klikken. Ook benoem ik alle producten van links naar rechts. Ik ben ook erg benieuwd naar jullie favorieten, so let’s go!

1

Lipsticks

♥ MAC Russian Red – review

♥ MAC Rebel – review

♥ Catrice It’s a Matt World – review

2

Oogschaduw
Sleek paletten zijn hier wel overduidelijk mijn favoriete oogschaduw’s.

♥ Sleek Ultra Matte V1 Brights palette

♥ Sleek Storm palette

♥ Sleek Showtoppers palette (limited edition) – review

♥ Catrice We Are The Champagnes – review

3

Blushes

♥ Sleek Rose Gold – review

♥ Essence Blush Up in Heat Wave

4

Primers & poeders

♥ Essence All About Matt fixing compact powder

♥ Maybelline Baby Skin

♥ Urban Decay Primer Potion – review

5

Foundations & concealers

♥ L’oréal True Match foundation (sorry voor de smerige dop!)

♥ Maybelline Fit Me foundation – review

 ♥ Catrice Camouflage Cream

 ♥ Catrice Light Reflecting concealer

♥ Estée Lauder Day Wear BB cream

6

Mijn favoriete geur het afgelopen jaar was toch wel Katy Perry Killer Queen. Ik vind hem zó lekker ruiken dat ik een tweede heb gevraagd voor Sinterklaas. – review

Wat waren jullie favoriete producten?

Liefs, José.

24 gedachtes over “Mijn favoriete producten van 2014

  1. Leuk om te zien! Die Catrice light reflecting concealer lijkt me wel wat. Ik heb dit jaar het W7 in the buff palet ontdekt, dat vond ik wel heel fijn. En het wenkbrauwpoeder van Catrice blijft een favoriet 🙂

  2. Leuk om je favoriete te zien van het afgelopen jaar. Toevallig zitten er ook een aantal producten tussen die ik net in december nieuw heb en heel erg benieuwd naar ben. Zoals; MAC lipstick, Sleek palette en de essence blush.

  3. Wat een leuke favorieten! Ik heb net mijn flesje Killer Queen opgemaakt en dat is zo jammer want die geur is echt heerlijk! 🙂 En MAC lipsticks hebben in 2014 ook een plaatsje in mijn hart gekregen!

    Ik vond je blog nog maar net, maar ik volg je nu al op Bloglovin! 😉

Geef een reactie

