Top 10 populairste blogposts 2014

Ik vind het altijd heel fijn en leuk om lijstjes te maken. Zeker nu 2014 bijna voorbij is, leek het mij leuk om mijn populairste blogposts van het afgelopen jaar eens op een rijtje te zetten. Net zoals ik vorig jaar deed. Oude blogposts teruglezen geeft mij soms echt weer nieuwe inspiratie, of juist ergernissen van dingen die ik liever anders had gedaan. Enjoy!

collage2

Top 10 meest bekeken

♡ Op de tiende plek staat mijn artikel waar ik mijn muziektips voor op vakantie deelde van 28 juni.

♡ Op de negende plek staat de review van Sleek Rose Gold van 19 juni.

♡ Op de achtste plek staat de review van de Action waterproof gel eyeliner van 12 januari.

♡ Op de zevende plek staat mijn lookbook over croptops van 17 juli.

♡ Op de zesde plek staat mijn artikel over mijn eerste MAC lipstick van 15 oktober.

♡ Op de vijfde plek staat mijn Demak’Up Facelook van 5 april.

♡ Op de vierde plek staat het artikel over de zilveren oorbellen gemaakt door Wieke Derks van 17 oktober.

♡ Op de derde plek staat mijn artikel waar ik mijn liefde voor truien met kraagjes deelde van 31 december ’13. (Hij telt nog net mee!)

♡ Op de tweede plek staat mijn review over de 1001 hairextensions van 20 januari.

♡ Op de eerste plek staat mijn eerste “Tomorrow’s outfit inspiration” artikel van 26 februari.

Wat was jouw favoriete artikel van 2014?

Liefs, José.

3 gedachtes over “Top 10 populairste blogposts 2014

Geef een reactie

