Petrol blauwe HEMA gel eyeliner

Long time no see! En ik heb ook eindelijk vakantie. Jeej.

De laatste tijd merk ik dat ik steeds duurdere producten koop, maar budgetmerken zoals Hema blijf ik ook nog altijd aanbidden. Een tijdje geleden was ik in eerste instantie opzoek naar de zwarte versie van de Hema gel eyeliner, want die schijnt echt legendarisch te zijn. Eenmaal in de Hema aangekomen kwam ik deze blauwe kleur tegen, so pretty. En ik was wel weer wat toe aan iets nieuws, dus hup meenemen die handel. Dit is volgens mij ook echt zo’n kleurtje die je niet vaak tegen komt, maar dat kan ook aan mij liggen.

De eyeliner komt in een langwerpig potje, dit komt omdat er al een kwastje bij in zit. Handig bedacht!

SAM_4396
Eenmaal thuis uitproberen, viel het kwastje me toch wel tegen. Hij is niet schuin afgesneden wat een wing zetten iets moeilijker maakt en hij is ook heel hard. Jammer.

SAM_4408
Van de pigmentatie werd ik echter wel weer stukken blijer. Gurl, look at that shine!

IMG_0358

IMG_0362
Het lijkt wel of deze kleur eyeliner mijn ogen blauwer uit laat komen. Wauw, I like it. Ik heb de eyeliner hier aangebracht met een schuin afgesneden kwastje uit mijn Ecotools kwastenset. Ik ben echt héel tevreden! Een regenbui overleefd ‘ie makkelijk en hij blijft echt gewoon de hele dag goed zitten.

Pluspunten:
– Origineel kleurtje
– Super pigmentatie
– Overleefd een regenbui/waterproof (maar op de verpakking staat niet dat hij waterproof is, dit is puur mijn eigen mening.)
– Er zit een kwastje bij
– Gaat lang mee
– Hij is lekker budget: 4 euro!

Minpunt:
– Geen fijn kwastje

Kortom, ik kan deze gel eyeliner zeker aanbevelen want hij voldoet aan al mijn eisen wat betreft een goede eyeliner, en ik weet dat de zoektocht naar een fijne eyeliner vaak erg lastig is.

Kenden jullie deze gel eyeliner al?

Liefs, José.

7 gedachtes over “Petrol blauwe HEMA gel eyeliner

Geef een reactie

