MAC Rebel

Waar ik nog minder dan een maand geleden schreef over mijn eerste MAC lipstick (Russian Red), heb ik afgelopen zaterdag alweer een tweede lipstick aangeschaft. Ik was namelijk aanwezig op de opendag van AMFI en na afloop kon ik het niet laten om ook nog even het Damrak op te lopen, nu ik er toch was. Ik was obviously ’s ochtends ook nog aanwezig op de opendag van ArtEZ in Arnhem, want als een vooropleiding student was het verplicht om een een rondleiding over jouw gewenste afdeling te volgen. Drukke dag dus, oh shiii.

SAM_4229Maar goed, MAC Rebel dus. Ik had hem de afgelopen weken al meerdere keren voorbij zien komen, en wauw, hij is zó mooi! De perfecte herfstkleur als je het mij vraagt. Ik denk eigenlijk ook wel dat deze lipstick vrijwel iedereen staat. In de huls lijkt het echt een heel donkere gewaagde kleur, heel ‘rebels’. De kleur valt echter veel lichter uit en heeft een satin finish. Hij is net niet matt, maar hij glanst ook niet. Zo zou ik het omschrijven denk ik. Ook droogt hij je lippen niet uit, wel accentueert hij de droge velletjes op je lippen. Ik zou dus voor gebruik even scrubben.

SAM_4280

SAM_4231

Ik bracht hem aan met een lip penceeltje van Ecotools.

SAM_4254

Ik had hem in de winkel geprobeerd en dacht meteen wauw. No doubts José, kopen die handel! Twee lipsticks van MAC in 1 maand is misschien wel een beetje veel, maar tot nu toe was deze badboy zeker het geld waard. Nou moet ik toegeven dat ik er niet de volle €19 voor betaald heb, ik had namelijk nog een Fashioncheque liggen van €15 euro, dus hoefde ik nog maar €4 bij te leggen. Misschien een beetje raar om van een FASHIONcheque make-up te halen, maar het kan dus gewoon bij de Bijenkorf. I-de-aal als je het mij vraagt.

SAM_4290

 Wat vinden jullie van zo’n kleur lipstick in de herfst?

Liefs, José.

30 gedachtes over “MAC Rebel

    1. Je zou eventueel een mac verkoper kunnen vragen welke kleurtjes ze bij jou vinden passen! De verkopers daar zijn echte visagisten dus weten heel goed waar ze het over hebben. Zo kom je vanzelf op de perfecte kleur uit! 🙂

Geef een reactie

