Maybelline FIT Me! foundation

In mijn vorige shoplog van Berlijn vroeg ik of jullie nog ergens reviews van wilden zien. De Maybelline FIT Me! foundation werd een aantal keer aangevraagd. Ik heb de foundation nu ongeveer twee weken in gebruik, et voìla, hier is de beloofde review!

SAM_3959

SAM_3963

Ik kocht de foundation in de kleur 105 Natural Ivory, een kleur die overigens niet in Nederland verkrijgbaar is. Dit snap ik nog steeds niet he, Meiden met een (iets wat) getinte- en meiden zoals mij met een erg lichte huid, kunnen gewoon erg moeilijk aan de juiste kleur foundation komen in drogisterijen. WHY?!

De foundation komt in een mooie strakke verpakking met een pompje, wat ik persoonlijk erg fijn vind. In een flacon zit 30 ML, een normale hoeveelheid dus. Ook zit er spf 18 in verwerkt, nice nice!

SAM_3964

SAM_3965

Ik vind het jammer dat er uit 1 pompje al gelijk zoveel foundation komt. Veel te veel voor mijn gezicht. De foundation is dus niet zuinig in gebruik.

SAM_4070

Ik ben eigenlijk best tevreden met deze foundation! De foundation dekt redelijk goed, al vind ik hem niet heel natuurlijk ogen. Het verbergt mijn roodheden, dus daar ben ik heel blij om. Op de full face foto draag ik hem in combinatie met MAC Russian Red en mijn geliefde Sleek Rose Gold blush.

De Maybelline FIT Me! foundation kost €14,99 en is gemakkelijk verkrijgbaar bij drogisterijen als Kruidvat en Etos.

Leuk om te weten is dat alle producten uit de FIT Me! lijn een bepaald nummer hebben. Mijn foundation heeft dus het nummer 105, hierbij past de blush en de concealer met het nummer 105 perfect. Dit vind ik echt een heel leuk concept!

Hebben jullie al ervaring met de FIT Me! lijn?

Liefs, José.

25 gedachtes over “Maybelline FIT Me! foundation

Geef een reactie

