Eyes of today: dear old friend

De laatste tijd ben ik steeds meer aan het experimenteren met oogschaduw! Verschillende looks maken met verschillende kleurtjes en effecten, I love it! Als ik nog extra tijd over heb voordat ik naar school ga, maak ik graag naast mijn dagelijkse routine ook nog een ooglook. Een kleur die ik altijd geweldig heb gevonden en wat zelfs een tijdje mijn lievelingskleur was (ja echt ik kocht alles in het paars, van mijn bril tot aan truien), is paars. Echter ben ik deze kleur de laatste tijd helemaal vergeten! Stom, want ik vind het juist zo’n gave kleur.

Vandaag besloot ik dan ook om een paarse ooglook te maken.

SAM_4145SAM_3917

jeej

SAM_4098Gebruikte producten:

Urban Decay Primer Potion
♥ NYX Jumbo Pencil in Milk
♥ 2 oogschaduws uit een merkloos palette
♥ Au Natural uit het Sleek Showtoppers palette
♥ Me, Myself and Eye uit het Sleek Showtoppers palette
♥ Essence mono Always In My Mint
Essence Effect Eye Pencil in de kleur Metal Phantom
♥ NYC liquid eyeliner #887 Black
♥ MUA mega volume mascara

Ik heb vandaag verder nog niks op de planning aangezien het vakantie is, dus ik denk dat het gewoon weer een relaxt blog dagje wordt. Wat gaan jullie vandaag doen? Fijne dag!

Liefs, José.

14 gedachtes over “Eyes of today: dear old friend

Geef een reactie

