MAC Russian Red

Hoe vaak heb ik wel niet reviews van MAC producten gelezen?! Hoe vaak heb ik wel niet foto’s van prachtige MAC lipsticks of andere producten voorbij zien komen in mijn Tumblr dashboard?! Hoe vaak heb ik wel niet in een MAC counter bij Douglas of de Bijenkorf gestaan?! Vaak genoeg.

Vorige week donderdag werd het dan ook eindelijk eens tijd dat ik wat van MAC ging proberen. Terwijl mijn vriendinnen nog in een of andere kleding winkel stonden die absoluut niet mijn stijl was, zag ik een kans om even de MAC store in te glippen. I was so excited! Eenmaal binnen werd ik geholpen door echt een schat van een verkoopster. Ik heb allerlei verschillende kleurtjes uitgeprobeerd, en we kwamen er dan ook snel genoeg achter dat deze lipstick het beste bij mij zou passen.

SAM_3979

Dit is hem dan: MAC Russian Red. Mijn eerste MAC product is gewoon eindelijk een feit. Het is een matte, helder rode kleur, maar het is niet te vel. Zo zou ik hem omschrijven denk ik. Ik vind hem echt héeel mooi.

SAM_3999

De lipstick is goed gepigmenteerd en blijft lang zitten. Hij heeft zelfs een hele maaltijd bij de Mc Donalds overleefd dus dat zegt genoeg. ;d
Het was wel even een smack met geld, maar dan heb je ook wat. Voor deze lipstick betaalde ik €19,50, dit is dus wel ietsjes duurder dan wat je er in Nederland voor betaald. Maar ach, ik was er nu toch en het is ook wel een mooi souvenirtje uit Berlijn, toch?

SAM_4070

SAM_3985

Zelf gemaakte tekening uit mijn dummy.

SAM_3981

Moge het duidelijk zijn dat ik blij ben met mijn nieuwe lipstick. Amen. ❤

 

 

Liefs, José.

29 gedachtes over “MAC Russian Red

  1. Wat staat die je goed, een mooie rijke rode kleur! En die tekening van je, zo knap hoeveel wimpers je er hebt neergepend. Merkte ook al dat Chanel duurder was in Duitsland dan in België, best vervelend maar oké.

Geef een reactie

