New in: Chelsea boots + inspiration

Ik heb ze nu ongeveer een maandje, mijn nieuwe geliefdes. May I introduce you: mijn Chelsea Boots!

SAM_3882

Op Tumblr kwam ik echt al rond januari dit jaar een foto van deze schoenen tegen, en ik wist meteen dat ik zulke schoenen wilde hebben. In Nederland had ik ze echter nog nergens gezien, wat wel vaker zo is met Tumblr, ugh. Toen ik afgelopen zomer in Frankrijk liep, stonden ze bijna in elke winkel! Alleen ik had de variant die ik zag op Tumblr in mijn hoofd, dus alles wat ik in Frankrijk zag was net niet goed genoeg. Herkenbaar?!

SAM_4075e

Oversized trui: H&M – Panty: Primark – Zwart rokje: H&M

Bij de H&M kwam ik eindelijk de juiste tegen, en bestelde ze hier voor ongeveer €29,99. Dezelfde week nog kwamen ze binnen en, oh I’m in looooove. Ze lopen zo heerlijk en zijn gewoon zo makkelijk te combineren, en als je haast heb kun je ze heel makkelijk snel aanschieten. Geen veters strikken en gedoe. Heerlijk.

Omdat ze zo makkelijk te combineren zijn, heb ik ook nog wat outfit inspiratie voor jullie opgezocht, enjoy!

tumblr_ndcha21btm1rsyaepo1_500

tumblr_n0ndmgIo4X1sjiffho1_500

tumblr_n26mbpFbeY1rsyaepo1_500

tumblr_n9eir79gVl1t9ysp9o1_500

Wat vinden jullie van chelsea boots?

Liefs, José. ♥

Bron foto’s: Tumblr.

7 gedachtes over “New in: Chelsea boots + inspiration

Geef een reactie

