Tomorrow’s outfit inspiration ☮

Hi loves!

Vandaag had ik het echt zó koud op school, dus ik dacht dat een sweater weather outfit wel weer toepasselijk zou zijn. Fall is coming! Weet je nog niet wat je morgen aantrekt? Dan is dit artikel misschien wat voor jou!

De houndstooth print (zwart kristal ruitje) lijkt wel nooit weg te gaan, want ook deze herfst ontkom je er niet aan in de winkels. Oh, I love it!

SAM_3879Deze houndstooth trui kocht ik vorig jaar in de sale bij Zara (knitwear). Hij is dus niet meer te koop maar aangezien de winkels vol hangen met deze print weet ik zeker dat hier een goede dupe van te vinden is.

SAM_3882

Say hello to my new love: mijn chelsea boots van de H&M! Vorige week kwamen ze binnen and I’m literally obsessed with them. Hier komt nog een apart artikel over online! Ze kostten €29,95.

SAM_3880

Een rode lipstick vind ik erg mooi bij deze iets wat zwartere outfit passen. Dit is  It’s A Matt World uit de ultimate colour lijn van Catrice.

SAM_2588

Trophy Wife van Essie is toch nog steeds een van mijn favoriete nagellakjes!

Deze outfit lijkt mij heel leuk gecombineerd met een (zwarte) skinny jeans.

header

Ik hoop dat jullie er weer iets aan gehad hebben!

Liefs, José.

16 gedachtes over “Tomorrow’s outfit inspiration ☮

Geef een reactie

