At the moment #2

Alweer een half jaar geleden kwam mijn eerste versie van ‘at the moment’ online. *klik* (Damn, wat gaat de tijd hard.) Hoog tijd dus voor een vervolg!

SAM_3470

Listening ♡ – Ik heb deze week de afspeellijst Club Urban ontdekt, en wat een fijne nummers zit erin! Hierdoor heb ik ook weer een aantal super vrolijke nummers ontdekt waaronder T.I. ft. Iggy Azalea – No Mediocre. Je moet er wel echt van houden. Verder is Ariana Grande – Problem echt mijn jam.

 

Watching ♡ – Nog steeds kijk ik bijna geen televisie omdat ik er simpelweg gewoon bijna geen tijd voor heb. Als ik tv kijk, is het MTV of een goede film.

Reading ♡ – Ik heb net ‘Hou van mij’ uitgelezen, en ik ben gelijk begonnen in een nieuw boek: Will Grayson, Will Grayson van John Green. Ik heb nu ongeveer 140 bladzijden gelezen, en ik kan je vertellen dat dit zoooo een leuk boek is, want wat is de schrijfstijl leuk! Daarnaast is het verhaal ook nog spannend, je wil maar verder lezen. Dit boek is wel in het Engels, wat het wel een uitdaging maakt aangezien ik Engels best wel lastig vind. Maar goed ik doe dit jaar mijn havo eindexamen dus dit is een goede oefening!

SAM_38544

Wearing ♡ – Mijn fijnste jeans van H&M divided. Omg, ik baal zo erg, er is acryl verf opgekomen, wat er gewoon niet meer uit wil. Gelukkig is het niet een heel zichtbare plek en stoort het niet echt. Maar shit.

Eating ♡ – Chocolade wafels van de Action. Eigenlijk is het veel te slecht om een heel pak in je eentje op te eten, wat een rebel ben ik toch. Slecht José, slecht.

Drinking ♡ – Waar ik in mijn vorige at the moment artikel nog schreef over dat ik veeeeel thee dronk, is het maar een heel klein beetje veranderd: ijsthee is de bom.

On my mind ♡ – Dat ik zo weer verder wil lezen in m’n boek, haha.

Wat zijn jullie aan het doen?

Liefs, José.

3 gedachtes over “At the moment #2

Geef een reactie

