Essentials on the go

Vandaag vond ik het wel leuk om een keer te laten zien wat ik eigenlijk altijd met mij mee sjouw. Een soort what’s in my bag eigenlijk, maar dan anders. Haha. Ik kan soms behoorlijk chagrijnig worden als ik éen van deze spullen weer eens thuis heb laten liggen.

SAM_3842

Dit zijn dan de essentials waar ik het over heb. De tas is van Stylight, ongeveer 1,5 jaar geleden kreeg zo’n beetje elke blogger deze thuis gestuurd, dus wie herkent hem nog? 😀 Ik merk dat ik deze tas de laatste tijd steeds weer vaker pak, hij is gewoon heel makkelijk in gebruik.

Dit zijn dan mijn lifehacks die mijn leven beter maken als ik van huis ben, mits ik ze niet vergeten ben:

– Telefoon ♥ Samsung
– Oortjes ♥ Samsung
– Portemonnee ♥ Action (ik heb echt een nieuwe nodig)
– Mascara ♥ MUA
– Kauwgom ♥ Smint
– Lippenbalsem ♥ Maybelline
– Een marker ♥ Action
– Een pen ♥ Hema
– Deodorant ♥ Fa
– Mijn agenda ♥ Hema
– Een flesje water ♥ Chaudfontaine

SAM_3848

Mijn telefoon vergeten vind ik misschien nog wel het ergste. Ik kan mezelf niet verslaafd noemen maar toch wil ik op elk moment van de dag naar mijn favoriete muziek kunnen luisteren of naar mijn vriendinnen kunnen what’sappen. Ik heb de Samsung Galaxy Core.

SAM_3847SAM_3845Mijn agenda is gewoon lekker simpel van de Hema, maar ik heb hem wat aangepast waar ik best wel blij mee ben. Ik vind het fijn dat als ik afspraken maak, ik het meteen kan opschrijven, want anders vergeet ik dat weer.

Waar wordt jij chagrijnig van als jij het vergeet? en; herkent iemand de Stylight tas nog?

Liefs, José.

 

8 gedachtes over “Essentials on the go

Geef een reactie

