Sephora Smoky Blue N°2 palette

SAM_3809

Long time no see! In Frankrijk kwam ik de Sephora tegen, en kocht daar dit paletje. Ik had nog nooit wat van Sephora geprobeerd dus ik was erg benieuwd! Alleen de verpakking al, damn wat ziet dat er luxe uit! Hij bevat 3 blauwe tinten, 1 wat grijzere kleur en een highlighter. Uiteraard heb ik dit weer als een cadeautje laten inpakken, want ja dat is toch léuuuuuk.

SAM_3802b

Dit zijn dan de 5 kleuren, Silver (wat ik meer op een glimmende wit vind lijken), Baby Blue, Sparkling Blue, Catherine en Dark Blue. Dark Blue is ook mooi om als eyeliner te gebruiken, aldus Sephora. Over de swatches ben ik helaas iets minder te spreken…

swatches2

Mijn camera pakt helaas de kleuren niet helemaal goed op, maar dit zijn de swatches. V.l.n.r.: Silver, Baby Blue, Sparkling Blue, Catherine en Dark Blue. Silver en Baby Blue vallen me echt tegen. Baby Blue valt gelukkig nog op te bouwen met het Jumbo pencil van NYX in de kleur Milk, dan is het wel een prachtige knal kleur. In de winkel had ik dit palette ook al geswatcht, en toen kwam er naar mijn mening, best wel een goede pigmentatie van af. Over Sparkling Blue, Catherine en Dark Blue ben ik wel heel erg tevreden!

SAM_3797

Een miskoop kan ik dit niet noemen want er zitten toch wel weer een hoop positieve kanten aan. En met een witte basis onder Baby Blue aangebracht knalt hij alsnog lekker van je ooglid af. Verder blijven ze lang zitten zonder te creasen en zitten er geen parabenen in, wat ook wel fijn is om te weten.

Heb jij al ervaring met de Sephora?

Liefs, José.

13 gedachtes over “Sephora Smoky Blue N°2 palette

  1. Mwoah, ik vind de swatches ook niet zo. De lichte kleuren vind ik 3 x niks en de donkere kleuren vind ik wel oké. Ik denk overigens als je de donkere kleuren nat aanbrengt dat het wel heel mooi en intens wordt.

Geef een reactie

