Lookbook: crop tops

De cropped top: ik ben er dol op. Een jaar geleden vond ik het al wel echt vet maar wist ik totaal niet hoe ik het zou moeten combineren. Nu weet ik dat wel en draag ze daarom ook veel. Ik draag ze echter niet met uitgaan omdat je naar mijn idee dan dingen uit lokt, maar dat moet iedereen lekker zelf weten. 😉

Vandaag laat ik jullie zien hoe ik mijn crop tops het liefst combineer, enjoy!

collage1

Crop top: H&M – Highwaisted short: Primark – Sandaaltjes: Manfield

collage2Crop top: H&M – Highwaisted jeans: Berschka – Schoenen: Converse All Star

collage3

Kanten crop top: H&M – Highwaisted short: Berschka – Sandaaltjes: Manfield – Zonnebril: Primark

De armbandjes die ik draag op alle foto’s zijn van mijn vakantie op Terschelling: eentje met Danscafé Stoep er op, eentje met Camping Terpstra er op en twee met I ♥ Terschelling er op. Ik laat deze bandjes voorlopig nog om omdat ik het heel vrolijk zomers vind staan, en misschien krijg ik in Frankrijk nog meer bandjes. 🙂

Q: Dragen jullie ook vaak crop tops? En welke outfit vinden jullie het leukst?

Liefs, José.

17 gedachtes over “Lookbook: crop tops

Geef een reactie

