Face of the day: 15 juli

Goeeeeedemiddag (of avond al),

José is weer terug van vakantie hoor. 😀
Samen met mijn vriendinnen waren wij 6 dagen lang feestend te vinden op Terschelling. En ik kan je vertellen, wat was dát leuk! Aangezien de hygiëne daar op de camping niet helemaal optimaal was en we vaak ’s nachts pas in het donker terug kwamen op de camping, sloegen wij het tanden poetsen vaak over. (iel)

Gelukkig bestaat er zoiets als de periodieke tandarts controle die geheel toevallig vanochtend gepland stond. (Ja echt waar!) De tandarts wist mij te vertellen dat alles er nog heel gezond uitzag en hij had er verder niks op aan te merken. YAY. Dus hier een blije selfie van mij met mijn look van vandaag!

SAM_3470

Alle producten op een rij:

L’Oréal Paris Triple active dagcrème
L’Oréal Paris True Match foundation in de kleur Rose Beige
Catrice Camouflage Crème
Sleek Rose Gold blush – review
Essence All about matt! fixing compact powder
Hema wenkbrauw potlood #11
Catrice eyebrow filler
Essence I love stage oogschaduw basis
Sleek I Divine Showtoppers palette – review
Catrice Absolute Nude palette
Catrice mono #010 Metallic Dust
Essence long lasting eye pencil #12 I Have A Green
NYC liquid eyeliner #887 Black
MUA mega volume mascara
Revlon colorburst lip butter #090 Sweet Tart – review

Ik vind het grappig om te zien als ik mijn oude FOTD’s terug kijk hoe erg ik verander met bepaalde producten, dat ik bepaalde producten weg laat of/en zelfs steeds meer producten gebruik!

Hoe was jullie dag?

Liefs, José.

7 gedachtes over “Face of the day: 15 juli

Geef een reactie

