Leuke muziek voor op vakantie

iphone

Eindelijk vakantie! Persoonlijk ga ik deze zomer maar liefst drie keer op vakantie, en wat is er nou fijner dan naar je eigen muziek luisteren onderweg? Precies, niets! Vandaag laat ik jullie mijn favoriete muziek voor onderweg zien eh, horen. Ik heb alles via Spotify in deze blogpost gezet, zodat je het meteen aan je eigen afspeellijst kan toevoegen. Hopelijk vind je er wat leuks tussen! ❤

M83 – Midnight City

Lana Del Rey – Summertime Sadness

Miley Cyrus & Cedric Gervais – Adore you

Max Enforcer – Lost In Paradise

Sigma – Nobody To Love

Gers Pardoel – Louise

Basto – Electric Stars

Code Black – Accelerate

Code Black heb ik laatst in het echt zien draaien, my god hij is goeeeed! ❤ En niet lelijk natuurlijk, haha.

BrOOeeUIYAAIIjKqOke ik dwaal af haha, next!

Vance Joy – Riptide

Loona – Vamos a la Playa (goude oude dit, damn.)

Hopelijk hebben jullie wat aan dit lijstje gehad! Vooral die laatste geeft me nog steeds echt een vakantie gevoel, haha don’t judge.

Wat is jullie lievelings muziek?

Liefs, José.

13 gedachtes over “Leuke muziek voor op vakantie

Geef een reactie

