NOTD: Essie Tart Deco

Afbeelding

Ik blijf het maar herhalen hoe geweldig ik de lakjes van Essie vind. Tart Deco is alweer mijn vierde aanwinst en my gooood wat een geweldige kleur. Als je het mij vraagt is dit echt dé pérfecte koraal kleur. Niet té roze en niet té oranje. Echt gewoon perfect.

Afbeelding

Afbeelding

Ook je handen lijken er een stuk bruiner op, en als je net zoals mij een witte melkvles bent die niet snel bruin wordt, is dit een mooie aanwinst! De kleur is trouwens wel moeilijk te fotograferen, op de foto’s vind ik het kleurtje iets meer oranje overkomen. Tien euro vind ik altijd wel veel voor een lakje, maar voor zo’n geweldig kleurtje en de kwaliteit van Essie heb ik het graag over. Ja het mag duidelijk wezen, ik ben echt asdfghjkl enthousiast!

Zijn jullie net zo enthousiast als mij?

Liefs, José.

7 gedachtes over “NOTD: Essie Tart Deco

  1. Mooi lakje!
    Wat een coole blog heb je zeg, ik vind hem super geslaagd!
    Je layout ziet er ook professioneel uit ❤

    Ik kijk uit naar je volgende artikel!
    Xx julia

Geef een reactie

