Sleek Rose Gold

Yesssshh, ik heb hem! Een van de meest bekende dupes van Nars Orgasm: Sleek Rose Gold! In Groningen zit een heel leuk winkeltje waar ze Sleek (maar ook o.a. The Balm & Real Techniques!) verkopen, genaamd Beau make-up. Thank god dat ik deze winkel tegen kwam. Sleek producten uit een schap pakken en swatchen voelt gewoon zóveel beter aan dan het moeten bestellen op internet.

blush

Bij het openklappen van de verpakking, de mooiheid van dit schatje komt gewoon op je afgevlogen! Al hoewel het openen best wel moeilijk is, want met een beetje natte/plakkerige handen krijg je het doosje echt onmogelijk open. Jammer. Maar wat maakt dat uit, deze blush is zó asdfghjkl mooi! ❤
Echt een nieuwe favoriet dit. Ook vind ik het wel echt een pluspunt dat er een spiegeltje in zit.

swatch

Bij het swatchen in de winkel viel het mij al op, deze blush is erg gepigmenteerd. Hiermee moet je wel eventjes uitkijken dat je niet teveel op je kwast hebt, want je wilt er natuurlijk ook niet uitzien als een wandelende clown.

Pluspunten:
– Goed pigmentatie
– Mooie luxe verpakking
– Hij is bijna met alle make-up te combineren
– Er zit een spiegeltje in
– Hij is lekker budget: €5,50!

Minpunt:
– Je krijgt hem moeilijk open.

Conclusie: ik ben erg tevreden over deze blush, en ik kan hem je dan ook zeker aanraden!

Liefs, José.

23 gedachtes over “Sleek Rose Gold

Geef een reactie

