School sucks.

Pfoee, wat een overwinning gisteravond, Nederland won van Spanje met 5-1! Wie had dat durven dromen?! Samen met de buurt, compleet in mijn Roy Donders juichpak, hebben we als trouwe supporters van ons Nederlands elftal in de achtertuin naar de wedstrijd gekeken. Damn wat ben ik trots!

Image

Helaas voor mij is toetsweek 4 aangebroken, en dat betekend twee weken lang strijden voor school. Ik sta net op het randje van blijven zitten óf over naar mijn examenjaar, havo 5. Hierdoor ligt er alleen maar nog een hogere druk op mijn schouders. Damn, school you suck! Hier baal ik dus echt heel erg van, want ik zou heel graag na de vakantie met mijn vooropleiding aan ArtEZ willen beginnen en natuurlijk over iets minder dan een jaar mijn havo diploma in de pocket willen hebben! Gelukkig heb ik over twee weken dan ook zuur verdiend vakantie…

Image

Waar ik nog meer van baal, is dat ik jullie de afgelopen 1,5 maand echt in de steek heb gelaten. Ik had het erg druk met school en ik had ook niet veel inspiratie meer. Maar….. I’m back! Ik mis het bloggen echt en ik ben van plan het weer helemaal op te pakken en zo vaak mogelijk weer leuke artikelen te plaatsen! ❤

Nu ga ik maar weer gauw verder leren,

Liefs, José.

Een gedachte over “School sucks.

Geef een reactie

